torsdag den 24. februar 2011

"Dedicated to the one I'll always love - the one who really messed me up."

Jeg kom til at tænke på.. mon ikke alle har den der ene person, som de altid vil elske, uanset hvad der sker? Uanset hvad personen udsætter dig for, hvad han siger, hvad han gør, og hvor mange gange han pisser på dig. 


Uanset om du kommer videre og bliver forelsket igen, på ny. 
- Jeg skal lige have dette på det rene; Jeg er ovre ham. Jeg elsker Philip. Længere er den ikke. 


Men... jeg kan ikke benægte, at den dreng altid vil være en del af mig. Han vil altid være den, der fik mig videre ovenpå hård sommer. Og han vil altid være den, jeg brugte den 9. august 2010 med. En... kompliceret dag. 


Jeg vil altid være ham evig taknemmelig. Og han kender mig. Og så er han en fantastisk ven, person, musiker osv. Helt igennem fantastisk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar