søndag den 6. februar 2011

Keder mig. :3

1. Hvis din eks kæreste skrev til dig, at han ville have dig tilbage, ville du så tage ham tilbage?
Nej.
2. Hvad er din status?
I et forhold.
3. Hvor mødte du dit crush?
Facebook :D
4. Har du nogensinde mistet en tæt veninde?
Ja.
5. Ryger du hash jævnligt?
Aldrig gjort. 
6. Tænk tilbage til starten af 2010, datede du den samme person som du dater nu?
HAHAHAHA, åh gud. Nej. 
7. Ville dine forældre blive sur, hvis du fik en kæreste?
De elsker min kæreste.
8. Hvornår var den sidste gang du grinte rigtig meget?
I går. 
9. Du er ked af noget: den første dreng du går til?
Kristian eller Emil, tror jeg. 
10. Første pige du går til?
Lotte. 
11. Er der nogen der ikke kan lide dig for noget du ikke engang har gjort?
Sikkert.
12. Er du sur på nogen?
Mjaeh.
13. Hvad er grunden til at du ikke får den person du kan lide?
Har ham. 
14. Hvornår græd du sidst rigtig meget?
Kan ikke huske, hvornår jeg sidst græd. Not my thing. 
15. Er der nogen du vil gøre alt for?
Ja. 

16. Hvis du tager en graviditetstest nu, hvad ville resutatet så være?
Negativ. 
17. Hvem var den sidste person du snakkede med i mere end 10 min. med i telefon?
Må have været Philip.
18. Hvad er din yndlingssang?
Here We Go Again - Demi Lovato for tiden. 

19. Kan du lide Red Bull?
Ja!
20. Hvor mange mennesker kan du fortælle alt til?
2.
21. Har du nogensinde ønsket da du så et stjerneskud?
Ja.
22. Betyder den sidste person du holdte i hånd med, noget for dig?
Kan ikke huske, hvem det var.
23. Beskriv dit liv med et ord?
Complicated. 
24. Hvilken smiley kan beskrive dit liv?
Der er sgu ingen. 
25. Har du noget der tilhører din eks?
Ikke hvad jeg ved af, da.

26. Kan du ærligt sige, at du har haft en overnatning med det modsatte køn?
Lol, ja.
27. Har du nogensinde været fuld?
Ja.
28. Har du nogensinde været din kæreste utro?
Ja.
29. Hvad ville du gøre, hvis du fandt ud af, at den person du kan lide er i et andet forhold?
Ville blive ked af det, men hans lykke er vigtigst.
30. Opfører du dig anderledes når du er i nærheden af den person du kan lide?
Det ved jeg ikke, gør jeg sikkert ind i mellem.
31. Svar ærligt, hvilke mobilnumre kan du udenad?
Mine forældres og Lottes. Lol. 
32. Er det svært at få dig til at grine?
Depends. Men normalt, nej.
33. Hvem var den sidste person der gjorde dig sur?
Kan jeg sgu ikke huske.
34. Tror du at din eks ønsker at være sammen med dig igen?
Nej sgu.
35. Har du nogensinde faldt i søvn i nogens arme?
Ja.
36. Er der nogensinde en der har kaldt dig lækker?
Ja.

37. Ville du nogensinde spole tiden tilbage til en nat, også leve som den nat foraltid?
Ja. 
38. Har du en veninde/ven som kender dig ud og ind?
Nej, men Lotte er meget tæt på. 
39. Er din bedste veninde en luder?
...nej.

40. Er det at ryge pot, et turn off?
Ja.
41. Er du glad for dit liv lige nu?
Kind off (:
43. Er du stadig forelsket i din eks?
Nej.
44. Har du nogensinde været den "anden person" i et forhold?
Nej.
45. Har du nogensinde fået knust dit hjerte?
Ja.
46. Har du nogensinde knust en andens hjerte?
Desværre, ja.
47. Er der nogen du er virkelig skuffet over?
Ja.
48. Hvor er din bedste veninde?
Hun sidder garanteret og tegner. 
49. Er der noget du er glad for?
Ja.
50. Hvordan er dit hjerte for tiden?
Okay. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar