lørdag den 19. februar 2011

Day 19!

"Dine kælenavne og grunden til, du har dem"


Well.. først er der Krølle!
- det startede min mor for like 15 år siden, da jeg altid har haft krøller. 


Sjelle. 
- Hvorfor jeg har det, det ved jeg egentlig ikke. Spørg Sarah xD ej, det er vel fordi, det lyder lidt ligesom Michelle. 


Musjel.
- Igen, ved ikke hvorfor. Husker kun, at Sille startede det, da jeg omtalte hende som "Sjesjilie", og så ændrede vi begge vores navne på arto xD


Musjelli.
- Fordi Simon omskrev Musjel :3 


Milla, selvom de færreste kalder mig det længere!
- Noget Trine startede, jeg ved ikke helt hvorfor. 


Btw, så elsker elsker ELSKER jeg, når jeg bliver kaldt et af de navne. Hader mit navn, så foretrækker et af dem. Synes, de er søde alle sammen :'D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar