torsdag den 24. februar 2011

Day 24.

I dag skal jeg skrive, hvad jeg har lyst til. Så jeg vil svare på et spørgsmål, jeg fik for et par dage siden: "Hvad er din største frygt?"


For det første - jeg er bange for mange ting. Højder, klovne, dukker, mørke, navler, mus/rotter osv. 
Men min største frygt, må jeg desværre indrømme er, at blive forladt.


Det gælder alt. Folk der dør, min kæreste går fra mig, venner der dropper mig osv. Det er nok den ting, der altid ligger i baghovedet på mig. 
Men desværre er jeg ind i mellem så bange for at miste folk, at jeg ender med at skubbe dem fra mig i stedet, da det er nemmest. Enten det, eller også holder jeg alt for godt fast, så de rent faktisk ender med at gå. 


Jeg er konstant bange for at blive erstattet, blandt mine venner. Mange ser mig som jaloux, men jeg tror ærlig talt "bare", det er frygt. 


Meh, what ever, jeg fik svaret på spørgsmålet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar