tirsdag den 8. november 2011

Blandet lort part 4.

Jeg forstår ikke, hvad der sker for fyre disse dage. "Vil du se min pik? :i" nej tak, jeg vil da meget gerne være fri. "Vil du se på, mens jeg er i bad?" jeg kunne finde mere interessante ting at lave, så nej tak. "Er du fræk på cam?" NEJ JEG ER IKKE. Jeg bliver hidsig. Hvordan kan man opføre sig så fucking ignorant?

Jeg hader at være afhængig af et andet menneske. Men jeg hader endnu mere, at det har stået på i et år nu. Jeg ville følge hans mindste vink, og selvom jeg kender...kendte ham rigtig godt, så er jeg bare møg bange for, at han udnytter det.
Jeg venter. Og venter. Og venter. Som Charlie Sheen sagde "I don't sleep - I wait". 

Har fået nyt medicin, som jeg skal lære at finde ud af, hvordan virker. 
Da jeg fik det andet, tog jeg det, da jeg gik i seng, og så faldt jeg i søvn i løbet af en times tid. Nu kan der gå fire timer. Og jeg bliver svimmel, hvis jeg sidder for meget op, efter jeg har fået det, og så spændende er det altså heller ikke at ligge og glo i 4 timer. Får flashbacks! Det er død ubehageligt.

Jeg hader at sidde herhjemme og føle mig så fucking magtesløs. Håber, jeg snart kan begynder at arbejde igen. Bare så jeg føler, at jeg rent faktisk får noget ud af det. 

Jeg hader, at jeg er så skide paranoid, når jeg er alene. Er så bange for, at han skal finde mig, selvom det er halvandet år siden nu. Og det gjorde det ikke bedre, at jeg så ham til Open By Night i Skjern for et par måneder siden. 
Godt nok har det hjulpet helt vildt, at Mikkel er kommet hjem igen, men... for helvede.

Jeg har sagt det før, men jeg siger det igen - hvor vil jeg gerne være interessant. Føler mig så... kedelig og normal. Det gider jeg ikke. 

Min hånd gør stadig røv ondt, selvom det er over en uge siden, jeg faldt. Har vist støttet på den for meget. Burde sikkert stadig have forbindingen på, men for satan sådan en ting er i vejen. Kan ikke tage trøjer af/på, make-up på, gå i bad eller noget. Og jeg kan ikke selv putte det på igen, fordi det er fucking højre hånd. Så jeg er bare sådan "mor, hjælp *ligner en forladt hundehvalp*". Kan i det mindste lyne min egen jakke igen nu.

Jeg vil gerne tabe mig. Jeg vil gerne være lige så tynd, som jeg har været. Men hvor er det keeeedeligt at være på kur. 45 minutter på en motionscykel dagligt og INTET usundt. (Pizzaen til aftensmad tæller ikke med, okay....)

Meh. Jeg tager en smøg og spiller Sims, for så meget indhold har jeg i mit liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar