lørdag den 12. november 2011

Blandet lort part 5.

Jeg har aldrig forstået den der periode, inden man bliver kærester med en person. Alt det der med, jeg elsker dig, du elsker mig, vi er ikke sammen med andre osv, men vi er alligevel ikke kærester. Jeg kan ikke få det til at give mening, og det har jeg aldrig kunnet. Kan da sagtens forstå det der med, at man skal lære hinanden at kende osv, men hvis man allerede elsker hinanden, burde der ikke være så meget andet tilbage at gøre. Måske er det bare mig.

Jeg er fucking lykkelig i dag. Har tilbragt et par timer med ham den søde, og hvor var det dog skønt at se ham igen. Som at have haft hjemve i 8 måneder og endelig komme hjem. Kan stadig dufte ham, lolz. VASKER ALDRIG MIN TRØJE IGEN. 

Jeg har fået skrevet min sang færdig, som jeg har brugt næsten halvanden måned på, og det er virkelig noget af det bedste, jeg har skrevet. Er stolt af mig selv. Plejer ikke selv at kunne lide mine tekster, men denne her er sgu okay! Er meget selvkritisk. 

Er begyndt at skrive noveller igen. Er pt. ved at skrive en, som min søde bedste ven har inspireret mig til. Glæder mig, til den er færdig. Han skal være den første til at læse den! Håber han bliver glad, lol. 

Havde så meget energi, da jeg kom hjem, at jeg gav mig til at rydde op i mit skab. Har nu 2 poser tøj, som skal til genbrug. Enten det, eller en af de der... containere, hvor man kan smide tøjet i, og så sender de det ned til u-landene. De er nok ligeglade med, hvordan tøjet ser ud. 

FOR HELVEDE JEG ER GLAD.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar