tirsdag den 22. november 2011

Træthed.

Jeg er træt af det hele i dag.

Jeg er træt af, at jeg er træt. Jeg er træt af, at jeg ikke kan sove. Jeg er træt af, at han forlod mig, selvom det er min egen skyld. Jeg er træt af, at jeg er deprimeret, når jeg er alene, men ikke magter at være sammen med nogen. Jeg er træt af, de ikke har plads til mig på musikskolen. Jeg er træt af, jeg ikke har nogen penge. Jeg er træt af, mine tanker råber af hinanden. Jeg er træt af at være ensom. Jeg er træt af, jeg har ondt i maven. Jeg er træt af, jeg ikke kan komme på Hilltop. Jeg er træt af, jeg ikke er smuk. Jeg er træt af, jeg ikke kan læse tanker. Jeg er træt af at være så usikker. Jeg er træt af, at jeg ikke har en hund. Jeg er træt af, Benedikte, Sarah, Nadia & Sille bor så langt væk. Jeg er træt af, at jeg tænker for meget. Jeg er træt af, at jeg er så selvkritisk. 
Jeg vil egentlig bare gerne have noget af den eliksir, Dumbledore giver Harry i GoF, så han kan få en drømmeløs søvn.

1 kommentar: