fredag den 4. november 2011

Hej, jeg stjæler fra Joy.

10 facts about my room.
-Mine vægge har en mærkelig lyserød/lys lilla farve.
- Jeg har en 1½ mands seng.
- Mit gulv knirker helt sindssygt meget.
- Mine vægge er fyldt op med plakater, billeder, blad udklip, koncert billetter, tegninger og diverse andre sjove ting.
- Jeg roder helt utrolig meget. Som en tidligere flirt sagde til mig "Michelle, du rydder ikke op, du roder bare mindre".
- Jeg har bøger og notesblokke liggende over alt.
- Mit fjernsyn et hvidt, og min fjernbetjening ligner en Wii remote - bare spørg Simon!
- Jeg har 2 dyner + 2 hovedpuder.
- Der står også læbepomader over alt.
- Jeg har et Harry Potter spil under min seng.

9 facts about my family.
- Min far skred, da jeg var 2.
- Jeg har en halv lillebror + en halv lillesøster.
- De er begge to møg lyshårede, og har altid været det.
- Jeg ville gå igennem ild og vand for dem.
- Jeg elsker mine kusiner & fætre - og min kusines mand!
- Jeg holdt op med at gå i skole, den dag min mormor døde.
- Min mor er den bedste i verden, selvom hun er røv irriterende, pinlig og dum <3
- Min farmor lærte mig at spille klaver.
- Jeg savner min farfar helt ubeskrivelig meget, hver eneste dag.

8 facts about my body
- Jeg er 164.
- Jeg synes selv, jeg er for tyk.
- Jeg blev født med sort hår, men nu er det rød-brunt. Tak, far.
- Jeg elsker min højde.
- Jeg har smadret begge mine knæ i et forsøg på at flyve.
- Jeg knækker fingre & håndled.
- Jeg er utrolig bleg, og jeg elsker det.
- Mine hænder ryster helt vildt. Altid.

7 facts about my childhood
- Mit første ord var "nej" - I'm not even kidding.
- Jeg er altid blevet betragtet som en nørd.
- Jeg har gået til fodbold, håndbold, kor, dans, gymnastik, spring, klaver, guitar & badminton.
- Jeg fik min første mobil som 7-årig.
- Jeg har været i Grækenland 8-10 gange i løbet af min barndom.
- Jeg er opvokset alene med min mor.
- Jeg lignede usandsynligt meget en dreng, da jeg var lille. Og ønskede også at være det.

6 facts about my home town.
- Skjern er virkelig, virkelig nederen.
- Jeg har brugt uendelige timer på vores bibliotek.
- Jeg har boet her i 14 år, og jeg kan stadig ikke finde rundt.
- Vi plejede at have en skøjtebane om vinteren, som jeg elskede.
- Der er også stadig dele af Skjern, jeg ikke har set, selvom vi kun er 5.000 indbyggere.
- Jeg har opgivet at finde en kæreste i byen, lolz.

5 facts about my bestfriend(s)
- Mikkel, Benedikte, Nadia, Lotte, Kristian & Jack er de bedste venner, man overhovedet kunne ønske sig.
- Lotte og jeg har været bedste veninder i 8 år.
- Jeg hadede Mikkel i folkeskolen, og han hadede mig. Oh the irony.
- Jeg har crushet på Nadia, Mikkel, Kristian & Jack. (og flere, men lige af dem, you know)
- De fleste af mine venner har jeg lært at kende over nettet.

4 facts about my parents 
- Min mor er herre nice. Hendes humor... årha, jeg ligner dig for meget, gamle!
- Min far... øh. Min far... min far var rødhåret, da han var lille!
- Min mor er stadig højere end mig.
- Jeg er møg forkælet.

3 facts about my personality.
- Jeg foretrækker stort set altid at være alene.
- Jeg er let at pisse af.
- Jeg har ændret mig utrolig meget i løbet af de sidste par år.

2 facts about my favourite things
- Min telefon & computer.
- Lange, blå Pall Mall <3

1 fact about the person you like
- Øh.. han er sød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar