søndag den 16. marts 2014

Jeg har svært ved at tro det.

Svært ved at tro, at du "prøvede" at være sammen med mig, at du ingen følelser havde for mig, og at du droppede mig fordi, det "ikke var noget alligevel". 

Måske er jeg bare et hopeless case, men jeg kan ikke få det til at give mening i mit hoved. Du sagde, at du elskede mig - hvorfor siger man sådan noget, hvis man ikke mener det? 
Måske er det fordi, jeg ikke VIL tro det. At jeg ikke vil tro, at det var så simpelt, at du simpelthen ikke havde følelserne med i det - men det giver ingen mening. 

Jeg kan huske, at du kyssede mig, på sådan en øm måde, som om du troede, jeg kunne gå i stykker. Og de ting, du sagde.. Jeg kan ikke få det til at gå op. 

Jeg ved helt ærligt ikke, hvorfor det går mig sådan på. Hvorfor jeg går sådan op i det. Det kan vel være lige meget - jeg har ikke hørt fra dig i halvandet år. 
Måske er det fordi, jeg føler mig en smule udnyttet - hvis du ikke havde følelser for mig, hvorfor var vi så sammen? På både den ene og den anden måde. Det lyder ikke som dig at gøre sådan noget.
- og nu kommer jeg lige i tanke om noget - hvorfor i AL VERDEN havde du så et billede af os som baggrund på din telefon?


Jeg tror også, at det handler om, at jeg ikke vil give slip på dig - jeg har hele tiden haft denne idé om, at du kom tilbage til mig, på en eller anden måde, når du kom ud af det. Når du blev den gamle dig igen, og du var clean. 
Men hvis dette er rigtigt, kan jeg jo lige så godt smide en teori ud af vinduet. Det må jeg hellere gøre. Selvom det gør ondt as fuck. 

Måske er det også fordi, du var den første, der fik mig til at føle mig smuk, siden Philip. Så gør det endnu mere ondt at tænke på, at du ingen følelser havde for mig. Du er noget af det eneste, der har givet mening siden ham. Og så finder jeg ud af det her. Fuck.

I wanted to keep you forever next to me.
You know that I still do - and all I wanted was to believe
.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar