onsdag den 5. marts 2014

Progress report 3.

Hmm.. Jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive i denne uge.

Jeg ved endnu ikke, om jeg har tabt mig mere - skal først vejes fredag. Men jeg har da været nødt til at købe et bælte til mine sorte skinny jeans - har ikke gået med bælte i snart 2 år!

Jeg blev meget.. forskrækket, over en bule på mit lår i går. Da jeg spurgte min mor, grinte hun og sagde "Det er en muskel, Michelle. Du træner jo dine ben meget". SÅ var det, at jeg blev forbavset - mig med muskler?! Men jaja, man lærer vel så længe, man lever! Men muskler på mig... hold da op!

Jeg har for nyligt opdaget "AXA Fiberhavregryn", og jeg er helt vild med det. Jeg plejer at spise en KÆMPE potion havregryn til morgenmad, fordi ellers kan jeg ikke blive mæt, men i dag måtte jeg sgu smide noget af det ud, så det må mætte noget mere. Det smager ikke helt så godt, siden der er hvedeklid i, men det er sgu okay. Og jeg er egentlig stadig mæt, så det er dejligt - det skal ikke afholde mig fra at spise et halvt knækbrød - living on the edge, you know. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar