fredag den 28. marts 2014

Progress report 4.

Jeg er simpelthen en klovn til at få opdateret herinde. Jeg beklager meget - hvis der rent faktisk er nogen, der går op i det, haha! 

Jeg har nu tabt mig 5 kg siden nytår - eller, 5½, men det halve tog jeg på igen for nogle uger siden. Og jeg har fået nyt træningstøj - igen... Har efterhånden alt for meget, haha.
 

Regner med at begynde i fitnesscenteret i næste uge, så jeg kan få styrketrænet - det trænger jeg vist til. Det er også blevet for kedeligt at træne herhjemme. Der sker jo ikke en skid....

Og dog!!!
 

Jeg har fundet en fantastisk måde at få tiden til at gå, mens jeg sidder på motionscyklen - Bon Jovi's "Lost Highway" koncert dvd. Jeg er forelsket. Og Jon er DØD lækker. Nå, tilbage til det andet. 

Jeg har fundet ud af, at hvis jeg "nøjes" med at træne 50 minutter om dagen, får jeg ikke ondt i ryggen, så det holder jeg mig til. Logisk, ikke sandt?
Og så har jeg lige opdaget "MySmoothie", og de er fucking gode inden træning. Så er man ikke ved at gå sukkerkold, fordi det er 7 timer siden, man sidst har fået noget at spise, haha. 


Nå. Jeg skal ryge færdig, i gang med træningen, og savle over Jon. Det sidste er meget vigtigt!!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar