fredag den 26. oktober 2012

Girlcrush.

Jeg har det absolut største girlcrush på Cassadee Pope - hun er sanger, og var forsanger i Hey Monday, inden de gik på pause (håber, det bare er en pause!!!).

Hun er så sød! Ubeskrivelig smuk, dygtig, kær, og alt det andet. Jeg er fuldstændig væk i hende, og jeg ville gifte mig med hende in a heartbeat. 
Mange siger, at Hayley Williams er så skide dygtig, smuk, blablabla, og don't get me wrong, hun er da også dygtig! Men, i mine ører, er hun ikke dygtigere end Cass - ja, jeg omtaler hende som Cass, vi skal giftes, så jeg må godt.

Jeg har nu set hendes audition til den amerikanske udgave af The Voice 7 gange i streg, og jeg er stadig lige så forelsket, som da jeg først så hende. Jeg synes virkelig, I skulle prøve at tjekke hende, og Hey Monday, ud. Hun er så ufattelig dygtig, og alle dommerne faldt da også for hende! 
Jeg smider lige hendes audition ind her, for jeg er så forelsket i den - jeg troede, One Direction lavede et godt cover af Torn, men Cassadee tager det jo til et helt nyt niveau. 

 

1 kommentar: