tirsdag den 30. oktober 2012

Bucket list

Her er ting, jeg skal nå, inden jeg dør. 
  • Besøge New York, Montréal, London & Rom.
  • Finde en, der ser på mig, som om jeg er det smukkeste i verden, selvom jeg ikke er det, en der elsker mig, selvom han kender alle mine forfærdelige sider - kald mig egoistisk, men jeg vil ikke settle for less, når det kommer til kærligheden.
  • Blive gift.
  • Få mindst ét barn.
  • Blive uddannet advokat.
  • Studere historie.
  • Indspille en sang, muligvis EP.
  • Lære at spille guitar (med andre ord, tage mig sammen)
  • Se Green Day, Simple Plan, Aerosmith, Cassadee Pope, One Direction, MCR, All Time Low, Christina Perri, Demi Lovato & Joan Jett live.
  • Tage til Paris med Mikkel
  • Få udgivet noget, jeg har skrevet
  • Få dækket mine arme med tatoveringer
  • Give min mor en shoppingspree
  • Blive tynd igen
  • Se min bror blive den ladies man, jeg ved, han bliver
  • Acceptere mig selv
  • Eje et helt bibliotek fyldt med bøger
  • Anskaffe mig en pladespiller og en masse gamle punk plader
  • Farve mit hår postkasse rødt.
  • Få mindst én piercing mere
  • Besøge Auschwitz
To be continued....

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg håber du bliver rig, for det kommer da til at kræve sin slat på kistebunden!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet