søndag den 14. oktober 2012

Hej læsere! Jeg faldt lige over denne på Kathrine Johansens blog, og jeg syntes, den var rimelig cool, så nu laver jeg den også!

Navn: Michelle Nørgaard
Kælenavn:
  Sjelle, musjel, krølle, Milla, Smørhår og Nørdegaard
Sang, som du sørger til når du er ked:
 Det kommer an på, hvad jeg er ked af det over, men Untitled er altid et hit.
Afhængig af:
Pepsi Max, smøger, læbepomader, min computer, min telefon, Tumblr, dullegrej osv.
Hvad tror folk om dig? Mange mener, at jeg er sindssyg... det kan de jo selvfølgelig have ret i... eheheheheh

Hvad får du oftest komplimenter for? 
Min røv.
Hvad siger du for at imponere folk?
Ikke noget. Føler ikke et behov for at imponere.
Hvordan kan man imponere dig?
  Få mig til at grine. "If you can make a girl laugh, you can make her do anything."
Griner du nogle gange når du er alene?
 Ja, jeg har mange inside jokes med mig selv xD
Hvad står der i den sidste SMS du fik?
  "Haha, ja det er jo weekend trods alt :P"
Hvor bor du?
  Hos moar.
Trives du der?
  Jeg klager ikke!
Ejer du et par converse? 
4-5 par.
Sprut, cider, vin eller øl?
 Vodka!
Bliver du nogensinde for fuld?
 Ja......
Hvilket mobilabonnement har du?
Telia.
Er du allergisk overfor noget?
  Hunde, latex, græs, mælk & nødder.
Hvordan tager du telefonen?
  "Yup?"
Hvem ringede du til sidst?
 Min moar.
Antal timers søvn i nat:
  10, tror jeg.
Sov du alene?
 Ja.
Plejer du at komme til tiden?
  Jep, that's how I was raised.
Hvornår har du det bedst?
 
Når jeg er alene, med næsen i en bog og musik i baggrunden.
Hvornår blev du sidst fotograferet?
I går.
Hvordan har du det lige nu?
 Har det okay - tømmermænd!
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab:
Sort!
Hvad synes du om dine fødder?
  De er fødder?
Hvad savner du?  At være tynd... Og Ole!!!
Havde du en god aften i går? 
Ja!
Favoritdrik om morgenen: Sun Cola <3
Barberer du ben?
 Ja.
Hvornår plejer du at gå i seng?
  Omkring 23:30
Er du genert?
  Ind i mellem, ja.
Dyrker du sport?
Ja, i fitness.
Tror du på kærlighed ved første blik?
Yep.
Har du nogensinde kastet op offentligt?
Ja, på en parkeringsplads efter SP koncerten.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag?
Prøve at forstå dem.
Er du tilfreds med dit liv?
Det er okay!
Er du forkælet?  I guess.
Hvad skal du i morgen?
  Biograftur med min kusine og fitness!
Hvad er det værste du ved?
Falske mennesker, løgne, vold, dyremishandling, racisme, og.. ja.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge?
No idea.
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Billie Joe.

Hvad længes du efter?
PENGE
Hvilke hårprodukter bruger du? 
Shampoo, hårkur, krøllespray, saltvandsspray, hårspray og voks.
Hvad er det fineste du er blevet foræret? 
Årh, det ved jeg ikke.... Min oldefars lommeur, tror jeg.
Er du vild med nogen lige nu?  Ja.
Du samler på:  Green Day relaterede ting.
Grønne eller røde æbler:  Røde.
Hvem ringer du til når du er vred/ked?
Jeg ringer ikke. Period.
Kan du lide golf?
  Nej, er blevet tvunget til det lort en gang, gør det aldrig igen.
Hvornår stod du op i dag?
  13:37.
Har du sovet i din egen seng i nat?
 Ja.
Har du strømper på nu?
 Ja.
Er det okay at græde?
  For alle andre end mig, ja.
Hvornår græd du sidst?
  I går.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Tage min mor med til London, så skulle vi på shoppingspree!
Bruger du briller eller kontaktlinser?
 Briller.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj?
  Nej, omg.
Hvornår står du op i weekenden? Når jeg vågner.
Er du piercet nogen steder?
  I næsen.
Har du nogen tatoveringer? hvor?
  7 - 6 på armene og en på skulderen.
Vil du giftes?
  Ja.
Vil du have børn?
Ja! Jeg kan slet ikke vente.
Solbader du ofte?
Lol, nej.
Er du god til at lave mad?
  Nej.
Har du flyskræk?
  MEGET.
Hvor smidig er du?
  På en skala fra 1-10 så -10000.
Er du musikalsk?
  Lidt.
Hvad drikker du når du er tørstig?
  Peeeeepsi Max.
Hvad er din favorit-is?
  BEN & JERRY'S
Tror du på liv efter døden?
Nej.
Kan du lide sushi?
 Nej.
Hvad spiser du helst når du ser film?
  Popcorn.
Bor dine forældre sammen?
  Nej.
Har du tandlægeskræk?
  Ja!
Er du et morgen- eller aftenmenneske?  Aften.
Hvad farve er dine øjne?
  Grønne/grå med noget brunt.
Har du nogensinde grædt dig i søvn?
Ja.
Hvor ofte motionerer du?
  2-3 gange i ugen.
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør?
Øhhh.. dunno
Har du nogen nevøer? 
Mine søskende er 6 og 10, så nej...
Hvilken mobil har du? iPhone <3
Hvad laver du i din fritid? Computer, alkohol, venner, bøger og film!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar