mandag den 1. oktober 2012

Weekenden.

Denne weekend har været utrolig hård.

Jeg har hørt en masse, jeg egentlig helst ville have været fri for, men når man selv stiller spørgsmålene, så må man lære at acceptere svarene.
Jeg har også set et par ting, som jeg ville ønske, jeg kunne "unsee", men det er jo ikke en mulighed, selvom det gjorde utrolig ondt. 

Jeg har måtte tage en beslutning, der ikke var nem, og resulterede i, at jeg nærmest blev angrebet af beskyldninger, hårde ord og mennesker, som slet ikke havde noget med det at gøre. 

En af de ting, der kan såre mig mest, det er, når folk ikke tror på, jeg er ærlig. For jeg (excuse my emo-flip) kan ikke finde ud af så meget, men hvis der er én ting, jeg er altid er, så er det ærlig. 
Jeg føler ikke et behov for at skjule, hvad jeg mener, eller hvordan jeg føler, overfor visse personer. Jeg bruger ikke "tøse-sprog", og jeg har aldrig forstået pointen i det. Jeg siger, hvad jeg mener - længere er den ikke.

Det føles som om, det allerede er flere uger siden, det var fredag... 
Nu skal denne uge bare bestå af en del træning, boksning, et par møder med kommunen, og så ENDELIG druk på lørdag, sammen med nogle af de bedste hoveder. Det er virkelig noget, jeg har brug for. 
Men hvis jeg skal være ærlig, har jeg intet overskud til denne uge. Jeg har mest bare lyst til at gå på biblioteket, låne 5-10 bøger, og så blive under min dyne hele ugen, bare forsvinde ind i litteraturens verden, og så kan alle andre passe sig selv. 
Ikke spise, ikke tale, ikke se, ikke føle, bare... gøre det, som jeg bedst kan lide. Men jeg prøver desperat at holde mig i gang, så jeg ikke falder tilbage i det samme, gamle mønster - jeg bliver aldrig rask, hvis jeg altid gemmer mig under dynen, og selvom jeg udmærket ved det, er det svært. 

"Tomorrow will be better."
"But what if it's not?"
"Then you say it again tomorrow. Eventually, tomorrow will be better."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar