tirsdag den 9. oktober 2012

Hej followers!

I må undskylde, hvis jeg har forsømt bloggen på det sidste, udover mine random kærlighedsudbrud, både lykkelig og ulykkelig.

Men sagen er, at jeg arbejder rimelig hårdt på at få min bogblog ordentligt op at køre, og jeg skriver review på review, på review, på......

Jeg har desuden ikke noget interessant at fortælle, eller noget der kører rundt i hovedet på mig, jeg absolut må dele med jer - det er noget nyt, hva'?
Jeg er også i gang med at lave fødselsdagsgave til min far, som jeg glæder mig rigtig meget til at give ham, og jeg skal mødes med min støtteperson i morgen, og begynde på VUC fra uge 43, hvor jeg allerede har 2 opgaver. Så jeg skal rent faktisk nyde en ferie! 

Men det fedeste af det hele er, at jeg, højest sandsynligt, har en 9. klasses eksamen til sommer - så kan jeg ENDELIG komme videre, ud af det her hul, jeg har forsøgt at grave mig ud af de sidste 4 år. Holy shit, næsten 5...

Jeg glæder mig rigtig meget til ferien, som byder på biograftur, tur ned til Olemusen, filmaften med mor og nok også en druk aften med ham den bedste - ellers ville der da være et eller andet helt galt!

Nu vil jeg smutte, for jeg skal ud i fitness - så kommer jeg da udenfor i dag! Hurra for ikke at have haft andet end t-shirt og underbukser på hele dagen!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar