fredag den 12. oktober 2012

Kære læsere, nu må I lige bære over med mig, for dette er nok mest et fangirl indlæg.

Når det er sagt, er jeg simpelthen så utrolig lykkelig over det nye Green Day album!!!
Det er så meget mere punk, end jeg havde turde håbe på, det er så råt, så smukt, så... så meget Green Day! Mine Idioter er tilbage.

Misforstå mig ikke, jeg elsker 21st Century Breakdown, men det var et meget rock'n'roll album, og det er der absolut intet galt i, men når jeg tænker Green Day, så tænker jeg "in your face punk/rock", hvor man bare nærmest kan mærke Billie Joe igennem sangene, og det havde jeg en smule svært ved med 21st Century Breakdown. Det var stadig dem, bare ikke rigtigt de idioter, jeg kendte ud og ind.

Jeg har næsten ikke hørt andet, siden jeg fik det ind af døren, og jeg hører det igen nu. Jeg kan slet ikke vælge min yndlingssang, de er bare alle fucking awesome. Jeg plejer ellers ikke at have problemer med at vælge yndlingssang - min yndlings på 21st Century Breakdown er fx. East Jesus Nowhere (det har måske noget at gøre med, at Billie er så fucking sexet, når han hvisker, og at den er så fed live), min yndlings på Dookie er When I Come Around osvosvosv., men jeg kan slet ikke vælge. Sidder bare og smiler for mig selv, hele albummet igennem. 
At det så er en del af en trilogi, gør det jo bare bedre. JEG HAR 2 ALBUMS TIL GODE, BITCHES.

Jeg har altid følt en enorm tryghed, når jeg hører dem. Jeg har fx. ikke mareridt, hvis jeg hører dem, mens jeg sover. 
Jeg fungerer meget bedre, når jeg kan høre dem, når Billie skriger mig ind i hovedet, og når han beder mig fucke af, kan jeg ikke andet end smile. Han er bare.. årh. Jeg ville give alt for et kvarter med ham. 
- og nej, rent faktisk ikke på den måde, I tror. Ville elske bare at drikke en kop kaffe med ham, selvom jeg ikke drikker kaffe. Hvis jeg bare kunne sidde og snakke med ham, selvom jeg sikkert ikke ville kunne få sagt noget. 

All in all - go fucking get ¡Uno! !!!!!!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar