torsdag den 25. oktober 2012

Slankekur update 2.

Jeg har været en klovn til at overholde min slankekur - for meget alkohol, hvidt brød, slik, chips, popcorn osv har gjort, at jeg overhovedet ikke har tabt mig. Når man så tilsætter for lidt træning, så går det galt.

Jeg har nu bestemt mig for at holde mig selv i nakken, og komme i gang - for jeg er virkelig ked af at se ud, som jeg gør. 
Jeg har i dag trænet 7 minutter mere, end jeg plejer - det er ikke meget, men lidt har også ret, har jeg hørt noget om.
Jeg har intet usundt spist i dag - jo, noget pasta, men det var fuldkorns, så det går nok.


Da jeg også er begyndt at spise kød igen, er det lidt lettere, at få noget "rigtigt" mad, så det ikke bare ender med en eller anden sandwich, i hvidt brød, fra Brugsen med æg og en masse mayonnaise.

Min mad er derfor blevet en smule sundere, og jeg prøver virkelig at holde fast i det - spiser kun groft brød, grov pasta osv. 
Jeg har også fundet min motionscykel frem, og stjålet min mors håndvægte - så kan jeg måske få trænet lidt ekstra. Prøver også at komme ud og gå en tur hver dag, de små ting må da betyde noget, right? 

Jeg er vildt død efter en hård omgang træning, og derfor vil jeg nu gå i bad. Mine knæ er smadret, og jeg er så træt!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar