mandag den 22. oktober 2012

Smiiil!

Hej, mine kære læsere!

I dag vil jeg gerne opfordre jer til at smile - for som Jeanette siger, så smiler vi alt for lidt!
Så jeg har derfor valgt at gøre nogle få ting i dag, for at få andre til at smile - blandt andet har jeg sat denne seddel på min mors skab:

Som heldigvis fik hende til at smile en del!






Derudover har jeg hjulpet min farmor med noget på kommunen, og fortalt hende, at jeg er begyndt i skole - hun så så lykkelig og stolt ud! Det kan jeg leve på længe.
Jeg har også gjort alt for at holde mig selv i godt humør, for selvom det har været en hård weekend, så er det længe siden, jeg har haft sådan en god én! Min baby var her helt til i morges, og det var rigtig skønt. Så det er nemt for mig at sige til jer, at I skal smile, for jeg er nyforelsket og glad, så for mig er det ikke et problem!

Jeg vil nu vise jer nogle få ting, der altid kan få mig til at smile - bare hvis I skulle mangle inspiration til at få det der smil frem!

  Denne video kan altid få mig til at smile! Jeg elsker Taylor, og den er satme sjov!
Ellers har jeg her nogle billeder, som også får mig til at smile - hvis det ikke lykkedes mig at få dig til at smile, så husk på, at jeg virkelig har prøvet! That's gotta count for something!











 Undskylder for alle 1D billederne, men de får mig nu altid til at smile!

Fortæl endelig i kommentarerne, hvad der får dig til at smile! Måske kan du hjælpe en anden med at få smilet frem? 


Til sidst kan I få et billede af en smilende mig, med smiley på hånden, der ligner lort - som sagt, hård weekend! 

1 kommentar:

  1. Blandt dine haha-billeder fandt jeg da i hvert fald et smil eller to ^^ Særligt det første! Den er god xD Men også 2, 5, 6, og 14 - tror resten var intern humor for mig xD

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet