søndag den 18. november 2012

Hej læsere! Fandt denne på Facebook, og syntes, den var ret cool, så nu vil jeg prøve at svare!

1. Er du forelsket? - Ja.
2. Din bedsteveninde? Lotte & Sarah.
3. Din allerbedsteven? Mikkel.
4. Hvornår var du sidst rigtig ked af det? I går.
5. Har du holdt i hånd med nogen? Lol, ja.
6. hvad for en Str bruger du i sko? 38.
7. Hvem er den første du henvender dig til hvis du er ked af det? Min mor, Mikkel eller Johanne.
8. Hvem var den sidste du snakkede i telefon med? Min mor.
9. Har du nogen piercinger, hvis ja hvor? I næsen.
10. Er du bange for mørket? Ja, meget.
11. Hvornår har du fødselsdag? 27. januar.
12. Har du en ven/veninde der ved alt om dig? Nej.
13. Er der en du virkelig hader? Ja.
14. Yndlings sang? For tiden "Starring Role".
15. Hvor mange Facebook venner har du? 558
16. Det bedste der er sket inden for denne måned? Øh.. dunno.
17. Den sødeste person du så i går? Mikkel.
18. Ven/veninde der er som en søster/bror? Trine & Oliver.
19. Har du nogensinde været forelsket i en af dine venner? Ja.
20. Har du gjort noget du virkelig fortryder? Ikke rigtigt.
21. Er der en person du ville ønske der var ved dig lige nu? Ja.
22. Er der en du savner? Ja.
23. Hvornår græd du sidst? I går.
24. Har du nogensinde mistet en nær ven? Ja.
25. Er der en du tænker meget på for tiden? Ja.
26. Yndlings farve? Rød, tror jeg. Eller lilla.
27. Den sødeste person du så i dag? Min moar.
28. Har du nogen dyr? En kat.
29. Er du single? Ja.
30. Hvad tænker du på lige nu? En smøg.
31. Hvem skriver du med lige nu? Ingen.
32. Har du nogensinde grædt over en dreng? Ja.
33. Den skøreste person du kender? Min mor! No doubt.
34. En person du er uvenner med, men elsker alligevel uanset hvad? Jeg er ikke rigtig "uvenner" med nogen.
35. Et godt minde? SP koncerten <3
36. Hvor høj du er? 164.
37. Hvor gammel du tit får af vide du ser ud? 17-18
38. Største turn on? Et sødt smil.
39. Hvad jeg vil, når jeg bliver ældre? Være rig.
40. En fact om min personlighed? Jeg tænker ikke, før jeg taler.
41. hvilken dreng græd du mest over, da du mistet ham? Philip.
42. Hvor jeg gerne ville være lige nu? Dunno, really.
43. Min yndlings is? Ben & Jerry's cookie dough <3
44. Hvad der stod i den seneste besked jeg modtog? "Altid <3"
45. Hvilken film jeg så sidst? Breaking Dawn part 2 <3
46. Om jeg nogensinde har været fuld? Har tømmermænd i dag, så ja.
47. Mine yndlings bands? Green Day, Simple Plan, All Time Low, One Direction og.. ja.
48. Hvilken sang jeg hører lige nu? Starring Role - Marina & The Diamonds.
49. Hvor gammel jeg er? 18.
50. Noget jeg bare ikke kan finde ud af? At tilgive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar