torsdag den 22. november 2012

Woop woop.

Hej læsere.

Jeg ville lige opfordre jer til at gå ind på https://www.sevenly.org/, da de sælger skønne trøjer, som hver uge hjælper en ny organisation. 

I denne uge går pengene til National Autism Association, og det kunne jo ikke passe bedre for mig!

Hvis I er lige så vilde med trøjerne, som jeg er, og I har lyst til at give en hånd, så synes jeg, I skal starte her. Jeg ved jo personligt, hvor svært det er at vokse op med autisme, og at de hjælper børn med netop det problem, det er jeg helt vild med. 

Så tjek trøjerne ud, og bestil endelig! Har allerede bestilt min "Different but not less" t-shirt, da jeg synes, den har det fedeste budskab, og det er jo rigtigt - vi er anderledes, men vi er ikke mindre end jer.

Do it! 

- Michelle. x 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar