torsdag den 8. november 2012

Hej, søde læsere.

Jeg sidder lige og laver lektier, mens jeg griner for mig selv, for det er simpelthen så nemt! Det er bare repetition af det engelsk, jeg lærte i 4. klasse - I am, you are, he she it is, we are, you are, they are osv., og så er der fandeme også tegninger. Hvis dette virkelig er engelsk på et 9. klassesniveau, så forstår jeg det ikke! 
Jeg burde ikke klage over, at jeg har så nemt ved det, men det er så keeeeedeligt, at jeg får hovedpine. Jeg vil have udfordringer, men næh nej, først skal jeg have et lille fint stykke papir, hvor der står "du har bestået 9. klasse!" ju-fucking-bii.
Nå.. jeg har afleveret 2 opgaver, så det er da en start! 

   Heldigvis har jeg smøger, cola og 1D's nye album, som btw er ret awesome!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar