onsdag den 14. november 2012

Ting, der skræmmer mig.

Da jeg jo er en pige, med meget angst og mange fobier, tænkte jeg, at det kunne være lidt.. morsomt, at skrive dem alle ned, for at se, hvor slemt det egentlig står til. Så det vil jeg nu gøre! De er ikke i rækkefølge. 
  1. Klovne.
  2. Mus
  3. Rotter
  4. Mørke
  5. Store forsamlinger
  6. Dukker
  7. Hajer
  8. At køre alene med offentlig transport
  9. Taxaer
  10. At snakke i telefon
  11. At blive forladt
  12. At blive erstattet
  13. Aldrig at være god nok
  14. At lade andre læse mine tekster
  15. At lade andre høre mig spille klaver, med mindre jeg spiller Lille Peter Edderkop, og selv det skræmmer mig
  16. At komme til skade
  17. At dø - ironisk, når man tidligere har forsøgt på det
  18. At være væk fra min mor (er momma's girl, deal with it)
  19. At min bror eller søster skulle komme til skade - er den mest overbeskyttende søster i verden.
  20. At blive voldtaget, igen
  21. Navler
  22. Aldrig at blive "rask"
  23. Min eks
  24. Aldrig at finde "mr. Right"
  25. At stole på folk
  26. At få tæsk
  27. At gå foran nogen på en trappe
  28. At blive syg, få blodpropper, kræft osv - hypokonder ftw.
  29. Seriemordere - for I andre render sikkert rundt og synes, de er skide sjove.
  30. Nåle.
  31. Tandlæger
Der er helt sikkert mere, men det var lige, hvad jeg kunne komme i tanke om nu... det virker sjovt nok også som om, dette er nok!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar