torsdag den 29. november 2012

Update.

Jeg ved ikke, hvad dette er en update på, men en update er det! 

Jeg har, for første gang i flere uger, en dag, hvor jeg er glad. Rigtig glad, ikke bare sådan "glad i 5 minutter, og så forsvinder smilet igen", men hvor jeg danser, synger og hygger med mig selv. (Ikke misforstå)

Jeg har været utrolig apatisk de sidste par uger, intet har rørt mig. Det har på en måde været rart, men det har også været mærkeligt at være, næsten, uden følelser. Jeg har ikke grædt, jeg har ikke grint, med mindre jeg var hos Mikkel, eller noget i den stil. Jeg har bare... været. Siddet og gloet, læst en bog, spist noget mad, og sovet. Ikke engang træning kunne jeg tage mig sammen til, og så er det slemt, for det er det bedste, jeg ved - lige efter at spise...

Mine yndlingsbukser er blevet for store - hvilket selvfølgelig er en smule træls, men hvor er jeg glad for det, for det må jo betyde, at jeg taber mig. De er begyndt at falde ned, og de er blevet lidt for store omkring lårene, så det er rigtig dejligt! Kommer godt nok til at savne dem, men sådan er det, lol. Vil hellere tabe mig end at kunne bruge bukserne!

Det var sådan set, hvad jeg havde at sige... ok, hej! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar