søndag den 25. november 2012

Jeg er så træt af, at de kendte får credit for alt muligt, som de egentlig ikke burde få det for.

F.eks det faktum, at Nick Jonas (fra Jonas Brothers, lol) får så meget credit, fordi han har sukkersyge, men alligevel lever et "normalt" liv. Han er jo en helt!!!
Men jeg kan ikke lade være med at tænke - hvorfor får min mor ikke det? Hun har haft det i 20+ år, længere end Nick har været i live, og hun har lige klaret en skilsmisse, opfostret en autistisk datter alene, og har taget alt den tæsk, livet har givet hende, ovenpå, hvor Nick "bare" er famous. Det er jo latterligt, han er jo ikke en helt.

Eller at Demi Lovato har klaret en spiseforstyrrelse og Bipolar. (Jeg er kæmpe Demi fan, men det irriterer mig alligevel)
Jeg kender en masse piger, der har klaret mere end hende. Hell, jeg har boet sammen med en, som fandeme burde få en fucking præmie for det, hun har klaret gennem sit liv. (Jeg håber, du fatter hentydningen, Linda <3) 
Jeg har selv været igennem stort set det samme som Demi, og det er da rigtigt, at det er skide hårdt, og det kommer da også til udtryk på min blog. Men jeg er bare så træt af, at de er fucking helte, fordi de har overlevet det, tusindvis af mennesker står overfor hver dag, og de fleste, heldigvis, overlever. Jeg kan ikke forstå, hvorfor de skal have mere credit end "almindelige" mennesker, bare fordi de er kendte, og det driver mig til vanvid.


Hvorfor skal vi gøre dem til "overmennesker", bare fordi de er kendte? De er jo ikke bedre end os andre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar