mandag den 19. november 2012

Jeg forstår det ikke.

Jeg sidder og kigger en del blogs igennem på nettet, for jeg har ikke overskud til andet end at sidde her lige nu, så jeg tænkte, at jeg måske kunne få noget inspiration til spændende emner, men jeg er mest.. chokeret.

Skal man have langt, lyst hår, en chihuahua, for mange penge og være gudesmuk, før folk gider læse ens blog? (Det er nok ret tydeligt, at jeg hentyder til Fie Laursen, det skal lige siges, at jeg ikke har noget imod hende, overhovedet. Jeg har aldrig snakket med tøsen, men hun virker da skide sød.)

Men jeg forstår det ikke - skal man være size 0, gå i for korte shorts, og bruge for mange penge på tøj, før ens blog er interessant? 
Skal ens blog være fyldt op med "outfit of today" billeder, for så får jeg et problem, da mine "outfits" sgu ikke er særlig spændende, men det er vel heller ikke det, en blog skal handle om. 
Det skal vel ikke hele tiden handle om "Se mig, se hvor mange penge jeg har, se mit nye tøj, mit nye hår, mine lækre venner og mit fabulous liv", skal det? 
Da jeg startede med at blogge, for snart 4-5 år siden, der skulle det handle om noget spændende. Noget, der var værd at LÆSE. L-æ-s-e. Ikke se billeder af. 

Eller skal jeg få et barn, før min blog bliver spændende? Skal jeg komme ud som mobbeoffer, og stille op i Aftenshowet, skal jeg vise for meget hud, skal jeg være solariebrun, selv midt om vinteren, skal jeg virkelig gå så meget op i tøj, at det er sygeligt, bruge så mange penge på tøj, som jeg ikke engang har til mad, før det bliver interessant? 
Jeg forstår det ikke.

- og jeg skal lige sige til sidst, at jeg er meget taknemmelig for mine læsere, det er der ingen tvivl om, men dette koncept forstår jeg ikke. Jeg beklager mit rant.  

1 kommentar: